Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2015 03:15 - Срам
Автор: kirilstankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1376 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Срам ме е.

Аз съм лош материал. Не са ме галили папи по никаква глава. Понякога хапвам сланина, всеки ден пия ракия и пуша по 30 цигари, които вкарват бая пари в държавния бюджет и още повече в джоба на Пеевски и дружина. Имам приятели, които „изгоряха“ в КТБ. Между другото съм и глупав, защото купувам акцизни цигари, не крада дърва (оставям друг да го прави и купувам от крадците), плащам си честно и всички данъци.

Срам ме е – защото съм тегло за здравната каса, защото не съм благодарен на Вожда, оплаквам се от дупките по пътя, вместо доброволно да си купувам по 3 винетки на кола. Не се радвам за българския туристически бизнес, който се очаква да процъфти в следствие на глобалното затопляне. Срам ме е и защото не можах да преглътна чалгата, Биг Брадър, Слави Трифонов, Под прикритие, България търси талант и прочие.

Срам ме е, че умишлено пътувам гратис в градския транспорт. Понякога карам с превишена скорост. Понякога живея с превишена скорост. Дори се смея извън закона. Срам ме е, че съм Софиянец, и ще мога да си карам 10 годишната кола без да плащам данък „провинция“. Срам ме е, че се сконфузих, когато един уж интелигентен човек поиска да ми взима отпечатъци, когато отивам при „личния“ си лекар. Срам ме е, че се засрамих от толкова много неща.

Срамувам се, защото незабелижимо проспах младостта си. Сега ме е срам, че съм на 46 и съм само един срамежливец.  

Срам ме е, че не съм си легнал средно засрамен по това време. Слушам музика, която никой вече не слуша – няма клипове, няма и мръсни думи – що за музика е това? Ами – музика за срамежливи. Срам ме е, защото ме е било страх. Вместо да се страхувам да бъда срамежлив.

Ето, признавам си – срамувам се. Замених съвестта си с удобство и фалшиво спокойствие. Ще ме е срам и да погледна детето в очите, когато един ден ме попита  - защо? Какво да му кажа? Ами – че просто съм бил срамежлив... Какво друго?

Но се чудя, вас как не ви е срам, идиоти? Тъпи, нагли, озверели копелета. Как не се посрамихте да крадете толкова години, да лъжете, да убивате. Как нямате поне малко свян? Защо си позволихте да издигнете простотията на пиедестал? Убихте малкото хубаво, което бяхме запазили, без никакъв срам! Питам се, защо не сте по затвори или поне под домашен арест, или подсъдими, а се разкарвате с луксозни автомобили по ларгото, ходите на футболни мачове с въртолети, режете лентички и ръсите тъпотии всеки ден!

Убихте образованието, разпнахте културата, продавате фалш и кич, издиганахте парите в култ. Онанирате публично, без никакъв срам, и се гордеете с мижавите си резултати. Превърнахте любовта в похот, радостта в завист, свободата в грях! Обезсилвате малкото останали нормални хора с тъпотата си. Живеете в лъжа, грабеж, безчестие, интриги.

Обаче, все пак – АЗ оставам засрамен. Защото си трая. Вместо да избухна. Да гръмна от всичкия насъбран срам и да се отсрамя. От вас нищо не може да се очаква – вие сте мижитурки с комплекси и огромно его. Но аз очаквах повече от себе си. И от другите като мен. Но не би. Предохме се – пишем, пеем, ядем сланина и пиянстваме. Докато вие безчинствате безсрамно. Идиоти, вас не ви е срам, това е ясно. Но как успяхте да ни успите? Как успяхте да ни убиете преди да умрем? Кога се предадохме на гадостта, която блика от вас? Как дори успявате да ни купите? И то не само гласовете, а и душите ни?

Явно злото винаги побеждава. Защото е агресивно, нагло и всемачкащо. Защото успява да вдъхва страх. И студ. И пустота. Или поне вие така си мислите.

Защо не намерихме сили да се преборим за доброто? За децата си? За самите нас?

Ужасно ме е срам. Но още не съм умрял. Трябва да започнете да се страхувате от срама ми!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kirilstankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141226
Постинги: 12
Коментари: 119
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031